Dekoracja DIY - Motyle

- grudnia 29, 2013

Witajcie :-)
Dzisiaj post z serii "Motyle DIY"
Mianowicie jest to kolejna dekoracja, tym razem postanowiłam zrobić ją na suficie :-)
Poniżej zamieszczam zdj jak zrobić motylki "krok po kroku". 
Jest to dosyć czasochłonne ale końcowy efekt robi wrażenie ;-)




Dekoracja DIY - Motyle

1. Na początek potrzebny będzie blok techniczny w odpowiednim kolorze, wtedy zaoszczędzimy czas, który ja poświęciłam na malowanie każdego motylka.
2. Następnie przygotowujemy sobie szablon lub kilka różnych i odrysowujemy taką ilość motylków (lub innych dowolnych kształtów itp) jaka nam będzie potrzebna.



3. Jak wcześniej wspomniałam, każdego motylka malowałam oddzielnie. Zabrakło mi fioletowej farby więc musiałam eksperymentować z barwnikami spożywczymi...



...które mieszałam z niebieską farbą (kolor nie wyszedł mi taki jaki chciałam dokładnie uzyskać ale ma odcień fioletu). 





4. Po pokolorowaniu jednej strony kolejnym etapem jest ich wycięcie.



5. Malowałam również pastelami, żeby trochę urozmaicić kolorystykę motylków ale też dlatego, że nie starczyło mi farby (a kiedy tak się dzieje trzeba uruchomić szare komórki i wpaść na jakiś pomysł)






6. Tak przygotowane motyle można jeszcze bardziej urozmaicić i posypać je brokatem w przeróżnych barwach tęczy. Będą cudnie wyglądały :-)




















7. Ostatnim etapem jest umocowanie motylków (najlepiej taśmą dwustronną) w dowolnym wybranym przez nas miejscu, w moim przypadku był to sufit.
Z kształtem dekoracji można bawić się do woli. Dajcie się ponieść wyobraźni ;-)







Tylko uważajcie! Pokój może odfrunąć :D 

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com