Stara, brzydka szafa? DIY - szybka dekoracja

- lipca 15, 2014

Starą szafę ma w domu pewnie każdy z Was :-)
Nie macie pomysłu na jej odświeżenie?
Ja ostatnio zaczęłam urządzać mój kącik i po ustawieniu mebli stwierdziłam, że coś mi nie pasuje...wygląd starej szafy rzucał się za bardzo w oczy, nie pasował do reszty, dlatego też postanowiłam szybko to zmienić!
Poniżej na zdjęciach widać ciemno-różowy papier (miałam go akurat pod ręką), który pocięłam na cieńsze kawałki i wsunęłam za metalowe pręty w szafie, dzięki czemu zakryłam brzydko wyglądającą powierzchnię :-) Następnie ze zwykłych białych kartek A4 wycięłam motylki (mogłyby to być cokolwiek innego), które po zgięciu przymocowałam do różowego kartonu za pomocą zwykłej taśmy klejącej i voila! Szafa odświeżona :-)









Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com