Drewniany stojak na kwiaty - DIY

- lipca 19, 2016


Jak obiecałam w ostatnim poście, teraz będzie trochę więcej na temat DIY a raczej CIY - Change It Yourself (tak chyba powinno się to dosłowniej nazwać ten post), bo jak wskazuje pierwsze słowo "zmieniłam" stary przedmiot na nowy :)
Robiąc remont, odświeżając ogród, można się przy tym naprawdę odprężyć i pobawić (ja to uwielbiam!). Na tarasie stał stary stojak na kwiatki zrobiony z deseczek na wzór płotka. Przecież nikomu nie potrzebny nadawał się już tylko do wyrzucenia...a nie! właśnie tutaj tkwi całe sedno sprawy...Ze starego, niechcianego przedmiotu można zrobić naprawdę niezłe cudeńko - jak nowe!
Wystarczy tylko pędzel, farba (ja wykorzystałam olejną, białą...ale do pomieszczeń spokojnie wystarczy farba wewnętrzna), wyobraźnia i trochę chęci.
Poniżej zdjęcia jak mi wyszła ta magiczna zmiana starego na nowe.









Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com