Świąteczne etykiety na prezenty

- listopada 22, 2017


Do Świąt jeszcze trochę, ale co roku kupuję naklejki bądź etykiety na prezenty, żeby efektownie wyglądały. Teraz postanowiłam, że stworzę je sama w moim drugim ulubionym (niedługo chyba będzie tym pierwszym!) programie graficznym. Tak się rozkręciłam, że zrobiłam ich 12...ale to chyba nie koniec! Spodobało mi się to bardzo i chyba będą kolejne projekty i serie takich etykietek :)

Inspiracji do tworzenia takich cudeniek jest całe mnóstwo! Wzory i kolory, które się nie kończą, to coś wspaniałego! Tak naprawdę można czerpać pomysły i je wykorzystywać w kreatywnych projektach do woli! Stworzyłam też taki "podgląd" z prezentami i wybranymi etykietkami (znaleziony i przerobiony na własne potrzeby darmowy mockup to jet to!)




Tutaj link do pliku z tymi etykietami ( jak się podoba, to możecie je sobie wydrukować )





Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com