Dekoracja ścienna DIY - motylki...

- listopada 18, 2013

Nie ma jak motylki...już minęło sporo czasu od zrobienia tej dekoracji. Kiedyś w internecie znalazłam przypadkowo coś takiego jak dekoracje ścienne i od razu mi się spodobało dlatego postanowiłam, że zrobię sama takie cudo :-) Zaczęło się od znalezienia szablonu, następnie wystarczyło wyciąć ze zwykłego białego kartonu bądź tektury różnej wielkości motylki a potem je zabarwić na czerwono (naturalnie mogą być we wszystkich kolorach tęczy). Był jednak mały problem bo nie miałam czerwonej farby...dlatego wpadłam na niecodzienny pomysł i użyłam białej farby mieszając ją z czerwonym barwnikiem spożywczym i ku mojemu zdziwieniu wyszedł dosyć ładny kolorek...następnie pomalowałam przygotowane wcześniej motylki pędzlem (kilka warstw farby, gdyż mimo wszystko po wyschnięciu farby kolor był blady). Kolejnym krokiem było posypanie motylków brokatem a następnie użycie dwustronnej taśmy klejącej (można też myślę użyć taśmy piankowej) i przyklejenie ich do ściany (w moim pokoju królują panele). I efekt gotowy. Niby nic takiego a wygląda naprawdę super :-)









Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com