Red flowers...red strawberry...

- listopada 03, 2013

Dwa "dziełka" w barwach czerwieni - mojego ulubionego koloru :-) 
Wyczytałam, że ta barwa często jest uznawana za "kolor kolorów", 
kojarzy się z miłością i pasją a z ogromnej ilości symbolizowanych przez nią cech, 
do najważniejszych należą: ekstrawertyzm, odwaga, antydepresyjność, 
asertywność, determinacja, przyjazność, ciepło i wrażliwość...
kolor czerwony użyty w odpowiednim kontekście 
może również kojarzyć się z powstaniem, rewolucją, śmiercią, walką...



Trzy czerwone kwiaty



Truskawka/Strawberry
(co jak co ale truskawki to ja mogę jeść kilogramami :-D 
bo to moje ulubione owoce...szkoda tylko, że sezon na nie jest taki krótki)


A całość posypałam brokatem...

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com