Letni spacer wśród traw

- sierpnia 07, 2018


Dzisiaj postanowiłam, że poszerzam tematykę bloga o fotografię :) Dawno już za mną chodził ten temat, ale nie byłam wtedy na 100% pewna co do tego pomysłu. Teraz już jestem!
Dla mnie ta kategoria sztuki jest czymś wyjątkowym i magicznym. Sama natura tworzy przepiękne widoki, którymi można się zachwycać w nieskończoność! Np. zachody i wschody słońca lub kolorowe gatunki ptaków czy owadów...Te cudowne dla oka chwile można na całe szczęście uwiecznić na zdjęciach.

Jestem wielką fanką "łapania momentów" i robienia ciekawych ujęć aparatem. Nie potrzeba nie wiadomo jakiego sprzętu, żeby zrobić naprawdę ładne zdjęcie. Wystarczy dobry smartfon, a w tych czasach przecież prawie każdy taki posiada ;) Poniżej kilka zdjęć z jednego ze spacerów.







Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com