Greckie wakacje

- sierpnia 11, 2018


Dwa miesiące temu spędziłam wakacyjny tydzień w Grecji. To był mój pierwszy lot za granicę i muszę przyznać, że obudziło to we mnie duszę podróżnika. Pierwsze doświadczenie za mną i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze wiele, bo bardzo chciałabym zobaczyć chociaż kawałek tego pięknego świata i poznać ich piękno.

W podróży nie mogło mi zabraknąć mojego sprzętu - smartfona, którym zawsze staram się zrobić jak najlepsze ujęcia. Zdjęć zrobiłam naprawdę całe mnóstwo. Fotografowanie jest dla mnie trochę jak malarstwo - daje mi wiele przyjemności, mogę się wyłączyć i skupić na tym, co w danej chwili chcę osiągnąć. Idę na spacer, patrzę przed siebie, szukam dobrych kadrów i uwieczniam chwile...to jest dopiero super sposób na spędzenie wolnego czasu!

Najbardziej lubię robić zdjęcia przyrodzie - to jest sama w sobie sztuka przez wielkie SZ! Natura sama maluje obrazy, które dzięki zdjęciom można zachować na długi czas i potem latami podziwiać to piękno!


Zdjęcia, które znajdziecie poniżej umieściłam w kilku grupach / kategoriach:

1. Grecka natura






















2. Plaża w Grecji

















3. Akropol






























4. Zachód słońca / burza


























5. Port w Pireusie


























Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com