Magia Lasu cz.I

- sierpnia 19, 2018

Las - wg Wikipedii to: "kompleks roślinności swoisty dla danego kontynentu geograficznego, charakteryzujący się dużym udziałem drzew rosnących w zwarciu, wraz ze światem zwierzęcym i różnymi czynnikami przyrody nieożywionej oraz związkami, które między nimi występują."
Według mnie Las to magiczne miejsce pełne barw zieleni, to dom wspaniałych stworzonek, w którym naprawdę można odetchnąć, pomyśleć i spędzić cudowny czas! ❤ Ja osobiście uwielbiam spacery i wędrówki po lesie, czuję się tam naprawdę dobrze, szczególnie wiosną, latem i wczesną jesienią :)

Poniżej zdjęcia jednego z tych wspaniałych zielonych miejsc mojego autorstwa (a łącznie zrobiłam ich chyba niezliczoną ilość i trzeba było wybrać te najlepsze ujęcia...)


















Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com