Star Wars Mural

- września 23, 2018


Powroty bywają ciężkie, szczególnie kiedy się trzeba fizycznie wysilić. Ale! Jeśli kocha się malować, to chęci i siła same się znajdują :) W zeszłym tygodniu miałam przyjemność poznać małego bohatera, w którego pokoju zaczęłam tworzyć nowy mural - Star Wars (Gwiezdne Wojny)! ★★★
Na ścianie pojawił się jeden z głównych antagonistów - Imperator Sheev Palpatine (Darth Sidious, Mroczny Lord Sithów) oraz posiadający potężną moc Mistrz Jedi - Yoda. Dodatkowo zaraz obok postaci znalazła się stacja kosmiczna zwana "Gwiazdą Śmierci". 

Mimo, że sama praca nad tworzeniem muralu była dosyć wyczerpująca, to z pomocą mojego super - pomocnika dałam radę zakończyć cały proces twórczy sukcesem! Bo najważniejsze, żeby klient był zadowolony :) A uśmiech na twarzy dziecka jest bezcenny i to najbardziej cieszy!

Poniżej znajdują się zdjęcia całego przedsięwzięcia "krok po kroku"

PS. Mój mały dzielny pomocniku - NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ! 


Imperator

  
















Mistrz Yoda

  








  










Gwiazda Śmierci













Kulisy :D








Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com