Pokemon - Charizard

- czerwca 27, 2014

Witajcie :-) Oto nowy post!
Przedstawiam Wam Charizarda - ognistego pokemona.
Stworzyłam go na tekturce w formacie A4 pastelami olejnymi
Poniżej efekty pracy ;-)




Charizard















Zobacz podobne posty

2 Dodaj komentarz

  1. Bardzo spoko, ale czemu przerysowany z official arta Sugimoriego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Rysunki, które znajdziesz na moim blogu są przerysowane ze zdjęć znalezionych w internecie (to głównie moje inspiracje, jak przypuszczam większość ludzi na tym świecie...). Podkreślam, że jedynie na potrzeby rozwijania techniki w tej dziedzinie albo jak niektórzy twierdzą "mojego talentu". Podpisuję się pod pracami, które rysowałam patrząc na obraz i wykonując każdą kreskę własnym ołówkiem a nie dlatego, że ja je wymyśliłam.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com