Halloween

- listopada 09, 2016


Niedługo święto (nie nasze Polskie) HALLOWEEN - dlatego postanowiłam coś kreatywnego stworzyć z tej okazji...



Zdjęcia, które ja wybrałam do stworzenia tego końcowego efektu:



Step I
Wrzuć do Photoshopa wybrane zdjęcie na tło. 


Step II
Za pomocą suwaków w okienku - Image > Color Balance... dostosuj odpowiednie wg Ciebie kolory tła


Step III
Następnie wstaw kształt "kwadrat" na całe tło i dodaj gradient, żeby jeszcze bardziej nadać zdjęciu odpowiedni nastrój...


Step IV
Czas dodać pierwszy obrazek - mgłę


  
Step V
Kolejna część, to pajęczyna...tutaj trzeba użyć wyobraźni i dobrze dostosować rozmiary obrazków



Step VI
Dodajmy teraz płonące świeczki i wyskalujmy je tak aby wyglądały jak najbardziej realnie rozmiarowo



Step VII
Przyciemnijmy trochę tło (kształt "kwadrat" + gradient czarny-przezroczysty)
 i wstawmy nasze dynie
 

Step VIII
Teraz czas aby wstawić i dopasować czapkę czarownicy naszej dyni
oraz zabawa z oczami, nosem i ustami dyni:

- wstaw kształt "trójkąt"
- zduplikuj na drugie oko i nos
- dodaj gradient wybierając "fx"
- usta do zduplikowanie kilkukrotnie tego kształty
 i dopasowanie rozmiaru oraz kąta




Step IX
Zmniejszmy teraz krycie tego naszego czarnego kwadrata na np. 70 % i warstwę z nim przesuńmy nad warstwę z tłem. A następnie dodajmy kotki...




Step X
Można teraz trochę popracować nad kolorem całości tzn dodać kolejny gradient ale na całość (przed wszystkie warstwy) I dodać nasze nietoperki...



Step XI
Ostatni element to trochę magii...



Step XII
Na koniec dodajmy napis np. taki jak ja dodałam i przytnijmy wszystko do jasnej krawędzi tła.



Step XIII
Zduplikujmy jeszcze jedną z mgieł i nadajmy jej kolor pomarańczowy ;)
Efekt wyjdzie dużo fajniejszy i voila!


 PS. tak by the way to, że wyszło 13 pkt to przypadek?? ;)
I DON'T THINK SO!








Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com