The Evil Queen

- listopada 09, 2016


Moją pasją jest rysunek, malarstwo jak i szeroko pojęta grafika komputerowa! To jest świat artysty kreatywnego, to całe moje Ja! Nie wyobrażam sobie życia bez tego wszystkiego...
Zdecydowałam, że połączę te wszystkie moje pasje i od dzisiaj chcę aby moje "wypociny" ujrzało większe grono odbiorców...

Once Upon A Time - Uwielbiam! ♥

Oto pierwszy mój foto-collage stworzony w PhotoShopie step by step:


Zdjęcia, które były mi potrzebne wzięłam oczywiście z internetu (internet - niezbędna część programu...)




Step I

UWAGA: Pierwsza zasada! Pamiętaj o kolejności warstw!

Otwórzmy w PhotoShopie zdjęcie, które posłuży nam za tło.


Step II
Następnie dodajmy trochę magiczneg oklimatu zmieniając barwy lasu  według upodobania.
Image > Adjustments  > Color Balance...



Step III
Teraz możemy wstawić kształt > kwadrat, następnie dopasować rozmiar do zdjęcia tła a potem zmienić jego kolor / gradient poprzez kliknięcie w prawym dolnym rogu menu znaczka fx (lub prawym przyciskiem myszy na warstwę kształtu) i wybranie Blending Options...




Step IV
Czas dodać kolejną warstwę - obrazek w formacie png z jakąś fają pasującą teksturką (ta, którą wybrałam przypomina pruszący śnieg).


 Step V
Dodajmy teraz trochę mgły...obrazek należy dodać jako nową warstwę, potem  zmienić jej kolor (patrz step 3) i kat jej ułożenia ;)





Step VI
Magiczny pyłek w pliku png to prawdziwe cudeńko!
Tylko nie przesadźcie z ilością bo efekt będzie marny!



Step VII
Czas na wklejenie postaci i dopasowanie jej wielkości do całości.



 Step VIII
Dodajmy teraz sztylet i zmieńmy go w troche bardziej magiczny...
trochę ogólnego blasku - fx > Outer Glow...
trochę blasku samego ostrza - wstawmy kształt "elipsa"
i zmieńmy jej gradient na radialny z kolorem białym np
a następnie powiel warstwy i nanieś je na ostrze.




 Step IX
Przedostatni krok to wstawienie rzeczy charakterystycznej dla złej królowej
- nasze czerwone jabłuszko. Przeskalujmy je do odpowiednich rozmiarów
i dodajmy tutaj tez blask fx > Outer Glow...



Step X
Ostatni krok to dodanie błyszczącego napisu...

1. Wstaw tekst.
2. Dodaj obrazek / zdjęcie, którym ma zostać wypełniony napis.
 3. Ustaw warstwę z tłem nad warstwą z tekstem, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz
Create Clipping Mask...




I voila nasza magiczna praca gotowa!

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com