Photoshop tutorial - Jak płynnie połączyć dwa zdjęcia w grafikę

- lutego 20, 2017


Kolejna grafika z dwóch zdjęć jak poprzednio plus parę dodatkowych sztuczek.
W tego typu grafikach można połączyć ze sobą dowolne dwa zdjęcia.
Ja wybrałam portret kobiety i miasto. Poniżej efekty tworzenia krok po kroku.


Zdjęcia, które wybrałam do stworzenia grafiki:

  

Step I

Otwieramy program Photoshop i tworzymy nowy dokument.
Następnie wstawiamy naszą modelkę i za pomocą narzędzia różdżka
wycinamy tło, na którym się znajduje.




 Step II

Teraz wstawmy nasze drugie zdjęcie - miasto tak aby zakrywało całą postać.
Ustawmy jego krycie np. na 50%
Kolejnym krokiem jest zaznaczenie naszej warstwy z modelką za pomocą
kursora i klawisza Ctrl
Teraz najedźmy na drugie zdjęcie i skopiujmy Ctrl+J
Na razie wyłączmy widoczność naszego zdjęcia z miastem.





Step III

Teraz wybierzmy narzędzie gumka i delikatnymi posuwistymi ruchami myszki
usuńmy krawędzie z warstwy z postaci i kształtu tła.
Dodajmy tło wstawiając je za pomocą narzędzia kształt.



Step VI

Włączmy teraz z powrotem nasze zdjęcie z miastem i jeszcze poprawmy (usuńmy)
gumką krawędzie tak aby obie warstwy się ze sobą bardziej stapiały.



Step V

Zapiszmy nasz dokument i stwórzmy jego kopię.


Teraz:

Zaznaczmy sobie kursorem warstwy postać i kształt z tła i je połączmy klikając
prawym przyciskiem myszy i wybierając Połącz warstwy (Merge Layers).


Teraz wybierzmy Filtry (Filter) > Galeria filtrów (Filter Gallery...) z górnego paska narzędzi i ustawmy sobie jakiś ciekawy filtr, ja wybrałam Poster Edges a następnie skrótem klawiszy Ctrl+Shift+Alt+B zmniejszmy nasycenie warstwy (z kolorowego na obraz czarno-biały)

To samo zróbmy z tłem





I voila! Powstały nam grafika kolorowa i czarno biała.
Użyłam tej grafiki do zrobienia szablonu strony internetowej "portfolio", 
którą znajdziecie tutaj:
  
  

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com