Mural Superheroes - Ant Man

- lutego 04, 2017


Dzisiejszy post dedykuję wszystkim mrówkom! (nie bierzcie tego na serio).
Ant - Man, czyli człowiek - mrówka! Tak jest! To kolejny superbohater jakby nie patrzeć...ale różni się tutaj sporo wielkością...niby najmniejszy ze wszystkich postaci, które malowałam do tej pory a jednak nie dawał za wygraną i wycisnął ze mnie całą energię!!! Ale ja nie narzekam!
Lubię to bardzo, bo wiem, że robię to coś dla kogoś :) Malowałam go około 5h maluteńkimi pędzelkami ale się udało i skończyłam. Kolejna i na razie ostatnia postać na tej oto ścianie...czas na małą przerwę. W kolejnym poście zobaczycie tą część z tłem! A tymczasem zostawiam Was z Mr. Ant - Man'em :)




















Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com