Jesienne świeczniki DIY

- października 05, 2018


Październik. Pora chłodnych poranków i wieczorów a z drzew już spadają liście. To oznacza jedno - Jesień już przyszła na dobre! Ale słoneczko w dzień jeszcze nas ogrzewa :)

Najpiękniejsze jesienią są krajobrazy i cudowne kolory roślinności. Natura maluje tą porą przepiękne obrazy! 

W domach i mieszkaniach możemy się ogrzewać ciepłem z piecyków, kominków ale też nastrój i ciepło dadzą nam świeczki, które ogrzewają już w momencie kiedy się na nie spojrzy! ( Ja tak mam, jak tylko zapalę świeczkę to od razu mi cieplej! )
Postanowiłam stworzyć sobie trochę jesieni w pokoju i zrobiłam trzy kolorowe świeczniki ze słoików :)
Wykorzystałam słoiki, które miałam w domu, kasztany, liście, flizelinę i mój ulubiony szary sznurek! Jak zawsze tworzę z tego, co mam ;)

 
     

Kilka dni wcześniej nazbierałam trochę kasztanów i listków, które wysuszyłam i włożyłam do książki, żeby się ładnie wyprostowały :)



















Jeśli listki nam za bardzo odstają od słoika, możemy je delikatnie przykleić za pomocą taśmy :)



Tak prezentują się gotowe świeczniki ↓↓↓










Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com