Jesienne plakaty

- października 09, 2018


Wena - przychodzi do mnie kiedy mam chandrę...a o tej porze roku nie trudno o spadek nastroju...
Ale ale ale! Najważniejsze to przede wszystkim działać i realizować nowe pomysły (w ramach rozsądku of course!)

Kolejnym takim pomysłem, który przyszedł mi do głowy 2-3 godziny temu to plakaty jesienne! :) Jako, że zmienia nam się krajobraz za oknem, to przydałoby się również zmienić aranżację np. ścian w pokoju ;) Do tego przydadzą się plakaty w tematyce jesiennej, które dla Was przygotowałam (plakaty są w dwóch wersjach językowych i trzech wersjach kolorystycznych).




! UWAGA Klikając w zdjęcie plakatu otwiera się plik PDF gotowy do druku ☺



WERSJA I - ciepła kolorystyka


   


WERSJA II - chłodna kolorystyka


   


WERSJA III - neutralna kolorystyka


   

PACZKA ZE WSZYSTKIMI PLAKATAMI TUTAJ ↓↓↓

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com