Cuda z Photoshopa...

- listopada 26, 2014

Dziś post z innej beczki...mianowicie czas na moje małe cuda z Photoshopa (-:
Kilka godzin siedzenia przed ekranem, odpalony Photoshop i tysiące kliknięć...
warstwy...kolory...czcionki...oo i jeszcze spontaniczne pomysły, które wydobyły się
z mojej kreatywnie zakręconej główki podczas tych eksperymentów...
Oto przepis na grafikę w moim wykonaniu :-) Zdradzę Wam mój mały sekret...
TO JEST TO, CZYM CHCĘ SIĘ ZAJMOWAĆ W PRZYSZŁOŚCI!
...ale ciiiiiii!
Kontynuując...moje pluszaki miały dziś małą sesję zdjęciową, którą wykorzystałam
w swoich autorskich projektach graficznych...tak, jestem dopiero początkującą osóbką
w tym temacie i nikłą jednostką w tym wielkim świecie, która wie o tym tyle, co nic
ale mimo wszystko brnę w to dalej, bo sprawia mi to nieziemską frajdę a kiedy
coś naprawdę mi wyjdzie, to satysfakcja z tego jest ogromna (-:


MISIO1


MISIO2

MISIO3

MISIO4


LAMPART1

LAMPART2

LAMPART3

LAMPART4

LAMPART5

LAMPART6

LAMPART7

LAMPART8

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com