Do It Yourself - "Luna"

- stycznia 07, 2015

Witajcie moi drodzy! Wybawieni? Wypoczęci?
To mam dla Was nowy, świeży i pierwszy w tym nowym roku post! 
Tematem jest kolejna seria DO IT YOURSELF, czyli jak stworzyć coś z niczego (-;
Ja postanowiłam uszyć kota, bo był mi potrzebny do stroju czarodziejki z księżyca (Sailor Moon).
Luna, to czarny kotek więc trzeba było poszukać
jakiegoś materiału w tym właśnie kolorze...
Jak stworzyłam "Lunę"? 
Poniżej opisałam to krok po kroku:





Krok 1
Wyszukaj/kup materiał/y w takim kolorze i ilości jakiej potrzebujesz.
(Mnie wystarczył zwykły, stary, czarny sweter)
Następnie zastanów się jaki wzór wyrysować na materiale aby później po wycięciu
Twój zwierzak wyglądał tak, jak powinien wyglądać.



Krok 2
Kolejnym krokiem jest zszycie całego wyciętego kształtu ale zostaw sobie kawałek nie zszytej przestrzeni żeby później móc wypchać zwierzaka ;-)




Krok 3
Czas na dokładne wypchanie stworka, można to zrobić watą albo po prostu
resztkami materiałów, które nie są nam potrzebne.
Ja włożyłam jeszcze druty, żeby usztywnić całość
 (miało to na celu sprawić aby mój kotek siedział ale też upodobnić jego wagę do prawdziwego kota)




Krok 4
Teraz czas na uszka (-:
Wytnij z materiału dobrane wielkościowo podwójne kawałki na uszy i zszyj je. 
Aby nie opadały możesz wszyć w środek kawałek tekturki w kształcie trójkąta i doszyj je do głowy.





Krok 5
Oczka możesz odpruć od starego, niepotrzebnego pluszaka i przyszyć swojemu nowemu zwierzakowi.
Nosek tak samo a japkę możesz doszyć z kawałka materiału (tak jak ja).
Jeśli ma wąsy, najlepszym materiałem będzie żyłka wędkarska albo cieniutkie patyczki itp.




I voila! Luna skończona (-:
Dajcie upust swojej wyobraźni i twórzcie! 
Ściskam, życzę miłego dnia! I do następnego kreatywnego posta! (-;


Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com