Malowanie w przedszkolu: Mała Syrenka

- października 13, 2015

Nadszedł moment na ten post (duuużo zdjęć "krok po kroku")
 - moją wersję Małej Syrenki malowanej farbami na ścianie.
Dużo szczegółów...cieni i bąbelków wody :-) Malowałam ją kiedy tylko znalazłam czas...jednego dnia parę godzin...następnego tylko godzinkę...potem dwie godzinki...ale wreszcie zakończyłam ten oto obrazek. Oczywiście nie mogło zabraknąć na nim przyjaciół Arielki - kraba Sebastiana i rybki Florka ;-) Mam ogromną nadzieję, że dzieciom spodoba się podwodny świat Małej Syrenki.
Poniżej efekty jak tworzyłam (póki co) ostatnie ze zleceń przedszkola.




































Ps. Dziękuję mojemu pomocnikowi :-*

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com