Do it yourself - wielkanocna palma

- marca 17, 2016

Wiosna tuz tuż...niedługo nadejdą święta Wielkiej Nocy...
Wpadłam tak zupełnie spontanicznie na pewien pomysł...
Mianowicie postanowiłam sama zrobić palmę wielkanocną.
 Poniżej etapy tworzenia z opisem :-)




Krok 1

Przygotuj jedną mocniejszą gałązkę, bazie,
 borówki, trochę innych zielonych roślinek,
starą palmę, nitkę/sznurek, kawałek wstążki i nożyczki.
 Następnie odłącz kolorowe elementy z zeszłorocznej palmy,
które Twoim zdaniem najbardziej się nadają do użycia. 



 Krok 2

Najpierw przymocuj bazie do wybranej pojedynczej gałązki, 
tak, żeby były stabilne.




Krok 3

Teraz czas na pierwszą warstwę z borówek...
wybierz mniej więcej równe długości i przywiąż dookoła palemki 
pod samymi baziami tak aby je trochę zakryć.



Krok 4

Kolejnym elementem będzie wstążka. Ułóż z niej falbankę/uszka/płatki
(nazw jest wiele, patrz zdj...),
podwiąż ją pod borówkami i ułóż w estetyczny sposób 
(tak żeby było w miarę równo i ładnie...)




Krok 5

Teraz wybierz ładniejsze zielone gałązki i przytnij na równo 
a potem przywiąż pod kokardą.


Krok 6

Czas na trochę koloru i ozdobne elementy ze starej palmy
 (są one bardzo różne, ja wybrałam takie zielono-niebieskie "kłosy"
 bo takie też miałam przy zeszłorocznej palmie i ładnie wyglądają)



Krok 7

I kolejna warstwa naszych borówek :-)
Przywiąż dokładnie sznurkiem lub nitką aby się mocno trzymały.
(patrz krok 3)



Krok 8

Czas na kolejne barwy naszej palemki...i kolejny rodzaj farbowanej "trawki"



Krok 9

Uwaga uwaga ostatnia warstwa borówek...
jesteśmy coraz bliżej końcowego efektu :-)
 (patrz krok 3 i 7)



Zaraz pod borówkami doczep jeszcze jakiś kolor...
ja miałam fajne czerwone elementy,
 które idealnie mi pod pasowały na sam koniec.


Krok 10 

A teraz spójrz! Masz własnoręcznie wykonaną palemkę wielkanocną
 i możesz śmiało iść ją poświęcić ;-)


I jak Wam się podoba? ;-) 
 

Zobacz podobne posty

2 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com