Secret Place in Garden

- października 12, 2016

Obiecałam, że niedługo zacznę wstawiać posty z moim muralem i właśnie nadszedł ten moment (sama dłuuugo go wyczekiwałam...). Niestety przez naszą piękną deszczową pogodę nie mam jak go dokończyć, choć już naprawdę niewiele zostało :( Jak będzie jeszcze ładniejszych parę dni to na pewno to nadrobię a póki co wstawiam I część mojego muralu, który jest moim pierwszym w tej kategorii malarstwa ściennego (malowałam przedszkole jak pamiętacie). Ściana mega krzywa, dzieli mnie od sąsiadów...wpadłam na ten pomysł zupełnie spontanicznie, po czym kupiłam potrzebne farby i pędzle i zaczęłam działać! Pomysł na I część - tajemniczy ogród, magiczne miejsce, bez otaczających ludzkość problemów, gdzie chciałoby się zostać na zawsze albo przynajmniej często do niego wracać!


WIZUALIZACJA


MURAL































Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com