6 December - Christmas Card

- grudnia 06, 2016


6 Grudnia to odpowiedni czas by rozpocząć świąteczny okres!
Życzę wszystkim wesołego Małego Mikołaja! :)
Z tej okazji postanowiłam stworzyć dla Was świąteczną kartkę...


Step I

Utwórzmy nowy arkusz w Photoshopie.
Wstawmy kształt > prostokąt i powiększmy go na
całą wielkość arkusza i dodajmy jakiś gradient


Step II

Dodajmy nasz śnieg ( tutaj można go stworzyć samemu
łącząc mnóstwo elips ze sobą ale ja na szybko wstawiłam gotowy plik png )


Step III

Zduplikujmy nasz śnieg i powiększmy na całość a potem dodajmy
 półprzeźroczysty efekt krycia na np 5%


Step IV

Do pierwszej (widocznej) warstwy śniegu możemy dodać gradient
np tak aby nam się dół śniegu łączył z tłem kolorystycznie.

Następnie wstawmy nasze wcześniej zrobione bombki

i ułóżmy je wg uznania np jak ja pośrodku


Step V

Zduplikujmy jedną z bombek, powiększmy do dużych rozmiarów
i przesuńmy jej warstwę pod warstwy ze śniegiem a następnie ustawmy krycie na np 40%



Step VI

Dodajmy trochę magii...


Step VII

Dodajmy jakieś życzenia i za pomocą fx > Blending Options dodajmy cień
(tutaj można szaleć do woli ale też z umiarem! )


Step VIII

Pod spodem dodajmy nazwę - kto życzy i dodajmy jeszcze nad ostatnią literką czapkę mikołaja
( można ją stworzyć samemu z kilku kształtów )
Na koniec można trochę światełek dodać do napisu aby był bardziej błyszczący
kształt elipsa > Gradient Overlay



Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com