Świąteczna girlanda DIY

- grudnia 23, 2016


Świąteczny klimat przyczynił się do powstania u mnie ogromnej weny, dzięki której stworzyłam parę "szybkich" ozdób, którymi udekorowałam dom...Dlaczego "szybkich"? A dlatego, że to pomysły na szybkie dekoracje dla tych, którzy nie maja za dużo czasu na ich przygotowanie a chcieliby je mieć nie wydając mnóstwa pieniędzy i nie wysilając się za bardzo ;)
Oto pierwsza z nich - girlanda ozdobna (ja ją powiesiłam na poręczy)

Przygotuj: 
1. gałązki świerku lub innego drzewka
(może też być sztuczna już gotowa girlanda)
2. ozdoby świąteczne z filcu lub inne, które masz w domu
3. nożyczki, sznurek, drucik
4. ozdobną wstążkę



Step I
 Połącz przygotowane gałązki ze sobą, najlepiej drucikiem lub sznurkiem
(jeśli masz gotową girlandę omiń ten pkt)

Step II
Z tasiemki ozdobnej zrób kokardki jak na zdjęciach



Step III
Sznurkiem lub nitką przyczep ozdoby wzdłuż połączonych gałązek i doczep zrobione kokardki




Step IV
Teraz wystarczy tylko umocować girlandę na poręczy i gotowe! Prawda, że szybkie i proste? :)


Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com