Plakaty walentynkowe

- lutego 04, 2018


14 Luty Walentynki - święto międzynarodowe obchodzone na całym świecie! Osobiście go nie obchodzę choć kiedy byłam młodsza, miałam trochę inne podejście do tego tematu. Teraz uważam, że ten dzień można wykorzystać jako "ten pierwszy krok w stronę miłości" i np. wykorzystać tą chwilę, żeby zaprosić wybrankę na randkę, poznać się lepiej ;) Według mnie prawdziwie kochające się związki powinny dbać o swoją miłość i pielęgnować ją każdego dnia. Sprawiać by druga osoba czuła się wyjątkowo.

Wracając do sedna...jest to święto bardzo komercyjne i dlatego graficy na całym świecie mogą się popisać swoją kreatywnością i stworzeniem różnych projektów w tym celu...
Czy ja mogłabym się obejść bez tego? NIGDY! Uwielbiam bawić się programami graficznymi i przelewać pomysły z wyobraźni na e-papier! ;) Stworzyłam kilka wersji plakatów walentynkowych (ale nie tylko, bo można nimi udekorować ściany przez wszystkie dni w roku! ) do druku w różnych kolorystykach :)

Niech MIŁOŚĆ panuje w Waszych domach! ❤❤❤



! UWAGA Klikając w zdjęcie plakatu otwiera się plik PDF gotowy do druku ☺ 


1. WERSJA PIERWSZA

  

2. WERSJA DRUGA

  

3. WERSJA TRZECIA

  

4. WERSJA CZAWARTA

  


Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com