Szybki kolaż - photoshop

- lipca 16, 2018


Dawno mnie tutaj nie było...aż mi smutno z tego powodu...Ale właśnie dziś dodaję nowy tutorial z
Photoshopa! :) Dlaczego? Dlatego, że mnie bardzo natchnęło, żeby zrobić kolejną grafikę z cudowną Deltą Goodrem! Dla mnie jest wielką i cudowną Artystką! ( Tutaj poprzednia grafika z Deltą. )

Poniżej tutorial "krok po kroku" - jak stworzyć szybko grafikę / baner w Photoshopie ↓



KROK 1

Tworzymy nowy projekt i wstawiamy grafikę, która będzie stanowiła tło.


KROK 2

Odbijamy obraz poziomo ( UWAGA! Jeśli robisz grafikę ze zdjęciem twarzy upewnij się, że będzie ona naturalnie wyglądała po odbiciu lustrzanym!) a następnie wstawiamy drugą wybraną grafikę / zdjęcie a następnie ją powiększamy i dopasowujemy do wysokości tła.




KROK 3

Wybieramy narzędzie - Gumka i delikatnie usuwamy tło z grafiki, tak aby "wtopić" ją w tło główne jak na zdj poniżej. Następnie narzędziem - stempel zamaskuj pozostałości na głównym tle (pamiętaj o wybraniu właściwej warstwy!)





KROK 4

Delta kojarzy mi się z aniołem, dlatego dorobiłam jej skrzydła. Wstawiłam obrazek w formacie png a następnie: 
1. Powieliłam warstwę ze skrzydłami
2. Usunęłam lewe skrzydło w obydwu warstwach
3. Dostosowałam odbijając, obracając i przesuwając skrzydło z powielonej warstwy do oryginału a potem je scaliłam i dopasowałam wielkością do Delty.






KROK 5

Czas na dodanie efektu cienia.


KROK 6

Czas na podpis naszej grafiki. Wstawiamy obraz w formacie png (można też samemu od podstaw zrobić napis - ale to bardziej czasochłonne zadanie).

Dodajemy kilka efektów do warstwy tak aby ładnie nam się zgrywała kolorystycznie z całą resztą.


Efekt → Zmiana barwy


Efekt → Blask zewnętrzny


Efekt → Cień


KROK 7

Teraz dodajmy trochę wizualnych efektów. Wstawiamy obraz z efektem magicznego pyłu w formacie png. Następnie zmieniamy kolor i powielamy ten efekt jak na zdjęciach poniżej.





KROK 8

Ostatni krok to efekt w samym tle. Mnie się zawsze podobały oczy wtopione w gwieździste niebo i tak też postanowiłam zrobić w tym przypadku.

1. Powielamy warstwę z tłem.
2. Usuwamy zbędne tło gumką, tak aby zostawić tylko twarz.
3. Odbijamy twarz poziomo i powiększamy tak aby uzyskać odpowiedni efekt.
4. Zmniejszamy krycie warstwy na minimalny i przesuwamy warstwę nad główne tło.
5. Zapisujemy nasza gotową grafikę.








Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com