Świąteczne plakaty 2018

- listopada 27, 2018


Czas mija tak szybko, że został już niecały miesiąc do Świąt Bożego Narodzenia! Dookoła nas już widać jak wszystko zaczyna powoli tworzyć ten klimat :) Dekoracje zaczęły się pojawiać jakiś czas temu, a ja osobiście uważam, że powinno się samemu coś kreatywnego na każde święta stworzyć ✳✳✳ 

Rok temu postanowiłam sobie, że przed świętami zrobię jakieś dekoracje i tak powstały pierwsze
plakaty świąteczne ( tutaj ) i etykiety na prezenty ( tutaj i tutaj ). 
Kilka dni temu usiadłam przed moim laptopem i zaczęłam szukać inspiracji do stworzenia kolejnych świątecznych ozdób i znalazłam takie, które na pewno chciałabym zrealizować w tym roku :)

Na blogu znajdziecie nowe etykietki na prezenty ( tutaj ), a w tym wpisie nowe plakaty do wydrukowania.
Już niebawem kolejny świąteczny post :) Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie (:



PLAKAT "Christmas Tree"

     

     


PLAKAT "Christmas Time"

     

     


PLAKAT "Ho! Ho! Ho!"

   

     

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com