Logo - Elektryk Siłownia

- marca 02, 2018


Kilka dni temu zaczęłam tworzyć kolejny mural. Tym razem było to logo nowej siłowni w Żyrardowie przedstawiające mitologicznego Zeusa ze sztangą. Dziś można już zobaczyć efekt finalny mojej pracy zarówno na siłowni jak i tutaj na blogu :)
Niby prosty do odwzorowania obraz, a tu jednak trzeba było się mocno przyłożyć od strony technicznej i starannie dopracować każdy szczegół. Rozmiar muralu nie jest mały dlatego trzeba było sięgnąć po rozwiązanie "podwyższenia" i po raz pierwszy moją drabiną zostały materace (które widać poniżej). Nie było tak źle jak myślałam na początku, że nie spełnią swojej roli. Otóż oznajmiam, że materace zdały na 5 z plusem jeśli chodzi o ochronę przed upadkiem.


Poniżej efekty mojej malarskiej pracy nad tym giga logiem:
























Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com