Poduszka DIY

- marca 07, 2018


Kolejny post z serii zrób to sam / sama !
Ten przedmiot powstał jeszcze w tamtym roku, ale zdecydowałam się Wam pokazać jak go stworzyłam.
Co takiego? Mianowicie poszewkę na poduszkę z t-shirta!
Wydaje się to skomplikowane ale tak naprawdę jest proste! To była spontaniczna przeróbka.
W internecie krąży pełno takich pomysłów, ale ja swój wzięłam z własnej wyobraźni :)
Można taką poduszkę stworzyć naprawdę na wiele sposobów! 

Poniżej krok po kroku jak ja zrobiłam swoją:



Krok 1

Potrzebne narzędzia i przedmioty:

1. T-shirt
2. Poduszka
3. Nożyczki
4. Dodatkowy materiał
5. Igła + nitka



Krok 2

Obcinamy rękawki koszulki jak poniżej
i zaszywamy powstałe dziury po nich tak aby powstał kształt poszewki.



Krok 3

Dół t-shirta tniemy na pionowe paski.


Krok 4

Zakładamy powstająca poszewkę na poduszkę.



Krok 5

 Zawiązujemy wcześniej zrobione troki po dwa obok siebie,
tak aby powstały jak najmniejsze przerwy między nimi.




Krok 6

Teraz przyszykujmy sobie kolejny materiał do obszycia krawędzi. 
Najlepiej byłoby wybrać podłużny materiał (w moim przypadku jest to zielony szalik)




Krok 7

Dzielimy materiał wzdłuż na dwie równe części, które następnie znowu dzielimy
 na długie pasy, ale na końcu zostawmy sobie kawałek materiału, żeby mieć je złączone





Krok 8

No to teraz pleciemy warkocz! ;)






Krok 9

Teraz przyszywamy nasz warkocz do krawędzi poduszki.



Krok 10

Gotowe! Mamy naszą nową poduszkę! 
Podoba Wam się?




Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com