Przybornik ze słoika - Diy

- kwietnia 15, 2018


Czasami zastanawiam się, jak wiele kreatywnych pomysłów może się zmieścić w ludzkim umyśle??
Przeglądając od jakiegoś czasu mój ulubiony Pinterest lub drugie pół internetu w poszukiwaniu inspiracji, znajduję całe mnóstwo nowych, świetnych i naprawdę przeróżnych patentów, które można wykorzystać w życiu codziennym. Stąd też ten post i mój własnoręcznie zrobiony przybornik na biurko :) Naprawdę nie potrzeba wiele, żeby taki wykonać! Wystarczy przygotować słoik, sznurek lub wstążkę, taśmę i farbę lub spray. Poniżej instrukcja jak wykonać taki "słoik do zadań specjalnych" krok po kroku ;)


KROK 1

Przygotuj (jak już wyżej wspomniałam):
słoik, sznurek lub wstążkę, taśmę i farbę lub spray.




KROK 2

Jak najlepiej pozbyć się etykiety? Nalej wody do miski i dodaj mydło.
Po namoczeniu etykieta łatwo odejdzie. Resztki zmyj szczoteczką.




KROK 3

Teraz zależnie od kształtu jaki chcemy uzyskać, zaznaczamy i zaklejamy taśmą tą część,
której nie będziemy malować i dokładnie dociskamy, żeby nie powstały zacieki po farbie / sprayu.
Możemy też zabezpieczyć słoik gazetą lub kawałkiem papieru, żeby go nie pobrudzić.





KROK 4

Teraz czas na malowanie! Jeśli używasz sprayu tak jak ja, najlepiej zrobić to na zewnątrz.
Spray należy dokładnie pomieszać potrząsając opakowaniem i pryskać mniej więcej
w odległości 20-30 cm od przedmiotu. W ten sposób równo pokryjemy powierzchnię.
Następnie zostawmy słoik do wyschnięcia.







KROK 5

Po wyschnięciu zdejmijmy taśmę i papier. Teraz możemy dokończyć
dekorowanie naszego przybornika. Ja wybrałam bardzo prosty sposób - zwykły sznurek.







KROK 6

Odetnij tyle sznurka (opcjonalnie może być wstążka) ile potrzebujesz,
 a następnie kilkukrotnie owiń górną część słoika i zawiąż na kokardkę.









KROK 7

Tak oto prezentuje się mój nowy przybornik na biurko :)
A Wasze?

Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com