Illidan - World of Warcraft

- kwietnia 06, 2016

Wypróbowałam ostatnio moje nowe cudne kredki akwarelowe (Mondeluz Koh-i-noor, 24 kol.) i muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się nimi koloruje i tworzy...
Spontanicznie wpadłam na pomysł narysowania nimi Illidana - upadłego nocnego elfa, jednej z kluczowych postaci w fikcyjnym świecie Warcrafta (gracze i fani gier komputerowych Heroes of the Storm i War of Warcraft wiedzą o kogo chodzi...).
 To moja pierwsza próba tej skomplikowanej i szczegółowej postaci fantastycznej, wcześniej był Murky z HotSa (http://agathacarts.blogspot.com/2016/02/heroes-of-storm-murky.html ) ale to co innego, bo każda postać ma w sobie tą indywidualność a każda metoda kolorowania (tutaj akwarele a tam pastele) to zupełnie inna technika...





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz podobne posty

4 Dodaj komentarz

  1. Pięknie namalowane! Czyżbyś grała...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie :) Nie (stety/niestety) jestem graczem ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny efekt, jestem pod wrażeniem. Czy jest szansa na zamówienie u Ciebie rysunku Teemo z League of Legends? Mój przyjaciel uwielbia tę postać i chciałbym mu zrobić prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienia przyjmuję drogą mailową lub na fanpage'u. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com