Obraz na płótnie - Peonie

- maja 08, 2018


Wena zbierała się powoli, z dnia na dzień się powiększała, ale dzisiaj w końcu zgodziła się ze mną, że czas użyć farb, płótna i sztalugi, żeby namalować coś nowego! Wiedziałam, że chciałabym coś kwiatowego. Mamy miesiąc maj, więc to czas peonii, które zresztą uwielbiam! I tak idąc tym tropem postanowiłam je namalować.
Obraz jest w odcieniach pasteli, które są ostatnio bardzo modne. Dodatkowo użyłam odrobinę złotego brokatu, żeby dodać trochę magii i podkreślić ich piękno ♥ 

To pierwszy mój obraz, który tak bardzo mi się podoba, choć zwykle jestem wobec siebie bardzo krytyczna. Nie mniej jednak już planuję dla niego miejsce na ścianie :)















Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com