Obraz na płótnie - Słoneczniki

- maja 30, 2018


Lato zbliża się dużymi krokami...temperatura to potwierdza. Kwiaty kwitną w słoneczku i pokazują swoje naturalne piękno, które możemy podziwiać każdego dnia! Ahh uwielbiam to! :)
Jednym z tych cudownych kwiatów jest słonecznik (właśnie przeczytałam, że jest ich ok. 70 gatunków!).
Dzięki tym gatunkom możemy mieć słoneczko (całe mnóstwo słoneczek...) bliżej siebie! ☼ ☼ ☼

Długo zastanawiałam się nad tym, które kwiaty namalować i jakich kolorów użyć...zdecydowałam się własnie na Słoneczniki (odmiana - topinambur, zwany także słonecznikiem bulwiastym), ale czekałam na moment, kiedy czas i wena pozwolą mi je stworzyć...i udało się! 


















Zobacz podobne posty

0 Dodaj komentarz

Zawsze w kontakcie!


artwig.blog@gmail.com

www.artwig.blogspot.com